Bankszámlaszám: 55400118-11057350-00000000 Adószám:18286162-1-05
(IBAN) HU71 5540 0118 1105 7350 0000 0000

Ilyen volt, és lesz a VizslaTúra Luca szerint!

Lucától Nektek!

Reggel izgatott lettem én és Bodza, mivel anyáék ránk tették a nyakörvünket. Tudtuk, hogy valami készül. El is indultunk – akkor még nem is sejtettük, de - egy csudijó helyre. Két autóval mentünk, három vizsla és egy "álvizsla" társammal. Név szerint: Én, azaz Luca, Bodza, Repce, és Füles barátommal.
Hosszú volt az út, de megérkeztünk. Mikor kiszálltunk az autóból, kicsit megtorpantam. Azt se tudtam, hogy ennyi rokonom van… Legalább is kicsi eltéréssel mindenki úgy nézett ki, mint én.

Egyszer régen kicsi koromban már volt részem egy ilyen összejövetelen. Akkor patakban is szaladoztam, apa nagy örömére. :)
Mint kiderült most a csévharaszti túrára érkeztünk meg.
Hogy hogyan kezdődött a túra? Elvesztem.
Nem szeretem az esőt, így vissza akartam menni az autóhoz ahol fedél lett volna a buksim fölött. Apa először észre sem vette, majd a kétlábú emberbarátaim megfogtak és szóltak apunak hogy elcsámborogtam. Apu megnyugodott hogy meglettem. Köszönet Nekik! :)
Végre megnyugodtam. A túra egész további ideje alatt el se mentem apa és anya mellől… kicsit megijedtem hogy megint elveszek az eső miatt.
 

Bár az idő nem volt valami jó, nagyon jól éreztük magunkat. A romot is megnéztük, ami a célkitűzésünk volt.
A jó túrának köszönhetően már csak arra lettünk figyelmesek, hogy otthon vagyunk, ahol jó alaposan megfürdettek minket és indulhattunk a jó meleg ágyba. Lépcsőn jobbra fel, majd egyenesen be az ajtón, és jobbra a sarokülő….


Mivel ilyen fergeteges túra volt, természetesen nem hagyhatjuk ki a következőt sem!

 
2013. március 24-én, vasárnap 10.00 „Kecskemét”
a Csalánosi Parkerdőben  kerül megrendezésre.
Regisztráció: 10.00-tól 10.45-ig
A túra hossza:
 5 km, szintemelkedés: 0 m.
A túra nehézsége: 0
A túra helyszíne megközelíthető: Kecskemétről Dunaföldvár felé az 52-es úton, a várost elhagyva találjátok balról a Csalánosi Parkerdőt
GPS koordináták: N 46° 53,273' E 19° 37,326'



 Egyesületünk vár téged szeretettel,
ahol egy kis bemutatóval is kedveskedünk
 a jelen lévő Vizslások és Álvizslások számára!